Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Diferenciace výuky ve třídě primární školy prostřednictvím učebního úkolu
Korcová, Hana ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá diferenciací výuky učebními úkoly na 1. stupni ZŠ. Teoretická část nabízí možné způsoby a postupy, jak efektivně využít učebních úkolů ve výuce tak, aby rozvíjely všechny žáky a zároveň je i motivovaly k další činnosti. Dále pak souhrn kompetencí, které učitele uschopňují k diferenciaci výuky tvorbou a zadáváním variant učebních úkolů, ale i možných pochybení, kterých se učitelé dopouštějí při jejich zadávání. Praktická část řeší, jaké didaktické variace učebních úkolů učitelé při výuce využívají k její diferenciaci. Zároveň si ověřuje, zda učitelé zařazují do výuky diferencované učební úkoly vědomě a cíleně. Klíčová slova Diferenciace, učební úkol, motivace, kompetence, dovednosti
Sbírka úloh pro podporu výuky 3D grafiky
Dostál, Radek ; Prokýšek, Miloš (vedoucí práce) ; Rambousek, Vladimír (oponent)
Název: Sbírka úloh pro podporu výuky 3D grafiky Anotace: Bakalá ská práce je zam ena na vytvo ení metodických a pracovních list na podporu výuky 3D po íta ové grafiky. Práce se d lí na teoretickou ást vymezující teoretický rámec nutný ke správné tvorb tvo ivých úloh a praktickou ást, která se zabývá vytvo ením metodických a pracovních list , které by m li sloužit jako jeden z prost edk pro u itele a žáky k získávání a upev ování nových poznatk . Veškeré metodické a pracovní listy jsou vytvo eny s využitím programu Cinema 4D. Klí ová slova: U ební úloha, Tvo ivá úloha, Cinema 4D.
Geneticky modifikované rostliny ve vztahu k řešení problematiky globálních klimatických změn
Nedělová, Jana ; Opatrný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Drda Morávková, Alena (oponent)
Diplomová práce shrnuje v teoretické části základní fakta související s globální změnou klimatu a poskytuje aktuální poznatky týkající se problematiky geneticky modifikovaných rostlin odolnějších vůči stresovým faktorům prostředí, včetně uvedení konkrétních příkladů strategií přípravy GM rostlin odolných zejména vůči abiotickému stresu. Přestože geneticky modifikované rostliny i globální klimatické změny představují velmi významnou a aktuální problematiku, s kterou by měla být veřejnost a především mladá generace dostatečně seznámena, v současně platných učebnicích biologie i RVP pro gymnázia je této problematice věnována velmi malá pozornost. Proto cílem předložené práce je nejen shrnout základní fakta a aktuální poznatky týkající se této problematiky, ale především zpracovat danou problematiku v didaktické rovině formou aktivizujících učebních úloh. V rámci diplomové práce bylo vytvořeno 28 učebních úloh, které postupně netradiční formou seznamují žáky s problematikou geneticky modifikovaných rostlin i s dopady klimatických změn. Žáci k jejich správnému vyřešení musí aktivně získávat informace z doprovodných materiálů a zároveň nad nimi kriticky přemýšlet a do jisté míry můžou při řešení úloh uplatnit dříve získané poznatky a zkušenosti. Z vytvořeného souboru bylo vybráno 14 úloh, které byly ověřeny...
Sbírka úloh pro podporu výuky 3D grafiky
Dostál, Radek ; Prokýšek, Miloš (vedoucí práce) ; Rambousek, Vladimír (oponent)
Název: Sbírka úloh pro podporu výuky 3D grafiky Anotace: Bakalá ská práce je zam ena na vytvo ení metodických a pracovních list na podporu výuky 3D po íta ové grafiky. Práce se d lí na teoretickou ást vymezující teoretický rámec nutný ke správné tvorb tvo ivých úloh a praktickou ást, která se zabývá vytvo ením metodických a pracovních list , které by m li sloužit jako jeden z prost edk pro u itele a žáky k získávání a upev ování nových poznatk . Veškeré metodické a pracovní listy jsou vytvo eny s využitím programu Cinema 4D. Klí ová slova: U ební úloha, Tvo ivá úloha, Cinema 4D.
Diferenciace výuky ve třídě primární školy prostřednictvím učebního úkolu
Korcová, Hana ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá diferenciací výuky učebními úkoly na 1. stupni ZŠ. Teoretická část nabízí možné způsoby a postupy, jak efektivně využít učebních úkolů ve výuce tak, aby rozvíjely všechny žáky a zároveň je i motivovaly k další činnosti. Dále pak souhrn kompetencí, které učitele uschopňují k diferenciaci výuky tvorbou a zadáváním variant učebních úkolů, ale i možných pochybení, kterých se učitelé dopouštějí při jejich zadávání. Praktická část řeší, jaké didaktické variace učebních úkolů učitelé při výuce využívají k její diferenciaci. Zároveň si ověřuje, zda učitelé zařazují do výuky diferencované učební úkoly vědomě a cíleně. Klíčová slova Diferenciace, učební úkol, motivace, kompetence, dovednosti

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.